Subject: Kooskõlastus
From: "Riho Meister" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 13:03:48 +0300

Tere!

Kirjutan Teile seoses kooskõlastusvajadusega tehnovõrgu rajamiseks, läbides 
risti kruusakattega muu tee alust pinda.
Vastav tegevus toimuks Tõikvere küla piirkonnas, Jõgeva vallas, Lao ja 
Remondihalli kinnistute vahelisel Koimula teel. Teega ristumise asukohaks on 
0,15 km Torma-Kivijärve teest (tee number 14117).

Kirja manusesse on lisatud digiallkirjastatud taotlus tehnovõrgu-rajatise 
projekti kooskõlastamiseks ja ehitusprojekt Lao salvestuslahenduse 
rajamiseks.

-- 

Lugupidamisega
Riho Meister

Joonestaja

+372 50 304 19

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.diotech.ee <http://www.diotech.ee/>

  <https://www.diotech.ee/wp-content/themes/diotech-main-theme/img/grupp_sign_est.png>